دانش پایه از نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

دانش پایه از نارسایی کلیهدانش پایه از نارسایی کلیه

نارسایی کلیه به نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه تقسیم شده است. در زیر اطلاعات در مورد اصول اولیه نارسایی کلیه، و ما امیدواریم که برخی از آن می تواند به شما کمک کند.

نارسایی حاد کلیه

نارسایی حاد کلیه چیست؟

نارسایی حاد کلیه بدان معنی است که کلیه خود را به طور ناگهانی قادر به فیلتر مواد زائد از خون است. زمانی که کلیه خود را متوقف کردن کار، زباله، مایع در بدن شما تجمع می یابد. این می تواند مشکلات، که می تواند کشنده شود.

چه چیزی باعث نارسایی حاد کلیه؟

1. سنگین از دست دادن خون، تروما، عفونت و یا نام سپسیس بد می تواند جریان خون به کلیه ها را کاهش دهد؛ کم شدن آب بدن نیز می تواند آسیب به کلیه ها شود.

2. آسیب های ناشی از برخی از داروها، سموم و یا عفونت. نمونه هایی از مواد مخدر است که می تواند به کلیه آسیب برساند گاهی اوقات شامل جنتامایسین و استرپتومایسین، مهار کننده های ACE، رنگهای مورد استفاده در برخی از آزمون های اشعه X است.

3. سنگ کلیه، تومور یا پروستات بزرگ شده می تواند انسداد ناگهانی، متوقف می شود که ادرار جریان از کلیه می شود.

آیا شما یک شانس بهتری برای گرفتن نارسایی حاد کلیه، اگر (1) شما یک دیابت در دراز مدت، فشار خون بالا، نارسایی قلبی یا چاقی دارند. (2) شما باید یک بسیار بیمار و در بیمارستان؛ (3) شما را ساخته اند که از قلب و جراحی شکم، و یا پیوند مغز استخوان؛ (4) شما سالمندان است.

نارسایی حاد کلیه می تواند برگشت پذیر است. اگر شما سالم هستند، شما می توانید عملکرد طبیعی کلیه بازگرداند.

نارسایی مزمن کلیه

در مقایسه با نارسایی حاد کلیه، نارسایی مزمن کلیه بدان معنی است که کلیه ها قادر به عملکرد طبیعی دیگر به بیماری بدتر و بدتر.

نارسایی مزمن کلیه دشوار به معکوس است، عملکرد بسیار کلیه از بین رفته است. بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یا دیالیز پیوند کلیه انتخاب می کند.

دیالیز و پیوند کلیه دو روش معمول در درمان غربی از بیماری های کلیوی استفاده می شود. بالا هفت TCM درمان - با این حال، در چین، بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang شرکت، متخصصین ما یک درمان جدید برای بیماری های کلیوی را مطالعه کرده اند. درمان مناسب به موقع نارسایی حاد کلیه بیمار کمک خواهد کرد برای بازیابی و بازگشت به زندگی عادی. اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دانش پایه ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: